bok@kepex.pl
+48 233 233 234

Specyfikacja pobrań

W Twoim koncie pojawiła się nowa zakładka "Pobrania". Znajdziesz w niej informacje o swoich przesyłkach pobraniowych.

Specyfikacja pobrań

Udostępniliśmy nową funkcjonalność systemu Kepex.pl - specyfikacja pobrań. W Twoim koncie w zakładce "Pobrania" znajdziesz informacje o swoich przesyłkach pobraniowych. Dzięki temu narzędziu sprawdzisz jaki jest status zwrotu środków. 

Jak to działa?

Wejdź w zakładkę "Pobrania" dostępną w Twoim koncie. Wybierz zakres dat, z którego chcesz sprawdzić przesyłki pobraniowe. Po kliknięciu "Szukaj" wyświetlą się wszystkie przesyłki pobraniowe, które zostały zlecone w wybranym okresie. Pamiętaj! Na liście pokażą się również przesyłki anulowane i zwrócone, za które zwrot pobrania nie jest należny oraz paczki doręczone, dla których termin na zwrot pobrania jeszcze nie minął. Znajdziesz tam następujące informacje:

  • datę utworzenia zlecenia,
  • numer zamówienia i przesyłki,
  • datę doręczenia paczki,
  • status przesyłki i pobrania,
  • datę wypłaty środków,
  • oznaczenie odbiorcy,
  • informacje o pobraniu: kwotę, numer konta do wypłaty oraz tytuł przelewu.

Dla Twojej wygody przygotowaliśmy również export danych do plików xls lub csv.