bok@kepex.pl
+48 233 233 234

Zmiany, zmiany, zmiany

Przygotowaliśmy dla Was nową integrację: Import z pliku oraz poprawiliśmy funkcjonalność integracji z Allegro! Dzięki tym zmianom zaoszczędzisz czas i w kilku krokach zamówisz masowo przesyłki. Zapoznaj się z nowymi funkcjonalnościami serwisu Kepex.pl! Nowe funkcjonalności znajdziesz w Twoim koncie w zakładce „Integracje”.

Import z pliku.

Narzędzie Plik ma ułatwić Ci masowe zamawianie przesyłek. Generując ze swojego sklepu jeden z rodzajów plików (XLS, XLSX, CSV lub XML), możesz zamówić dużą ilość paczek bez konieczności ręcznego wpisywania danych do formularza zamówienia. Możesz to zrobić w 3 prostych krokach:

  1. Wygeneruj plik ze swojego sklepu.
  2. Zaimportuj go do systemu Kepex.pl.
  3. Zaznacz przesyłki do wysłania i opłać zamówienie.

Po zaimportowaniu pliku zostaniesz przeniesiony do zakładki „Do wysłania”, gdzie będą znajdować się Twoje przesyłki. W przypadku jakichkolwiek błędów znajdujących się w pliku zostaniesz o nich poinformowany. Czerwony wykrzyknik po lewej stronie oznacza, że pozycja zawiera błędy. Po najechaniu kursorem na ikonę otrzymasz informację o błędach do poprawienia. Aby poprawić błędy należy kliknąć przycisk „Edytuj”. Zielony znaczek oznacza, że wszystkie dane zostały poprawnie zaimportowane i zlecenie jest gotowe do złożenia. Gdy upewnisz się, że wszystkie pozycje są poprawne zaznacz je. Możesz dodać swoje zamówienie do koszyka lub od razu opłacić.

Integracja z Allegro.

Klikając "Importuj z Allegro" połączysz się z systemem Allegro. Do naszego serwisu zostaną przesłane dane potrzebne do złożenia zamówienia. System pobiera z Allegro listę wszystkich transakcji, w których kupujący wypełnił formularz dostawy. System importuje aukcje tylko raz. Po usunięciu przesyłki w zakładce "Do wysłania" nie będzie możliwości jej zaimportowania po raz kolejny!

UWAGA! Musisz sprawdzić czy transakcja została opłacona!

Przesyłki zamówisz w 4 prostych krokach:

  1. Zaimportuj dane z Allegro.
  2. Wybierz i zatwierdź szablon.
  3. Wybierz i zatwierdź przewoźnika.
  4. Zaznacz przesyłki do wysłania i opłać zamówienie.

Po rozpoczęciu importu zostaniesz przeniesiony do zakładki „Do wysłania”, gdzie będą znajdować się Twoje przesyłki. W przypadku jakichkolwiek błędów znajdujących się w pliku zostaniesz o nich poinformowany. Czerwony wykrzyknik po lewej stronie oznacza, że pozycja zawiera błędy. Po najechaniu kursorem na ikonę otrzymasz informację o błędach do poprawienia. Aby poprawić błędy należy kliknąć przycisk „Edytuj”. Allegro nie zwraca nam informacji o parametrach przesyłek oraz przewoźniku. Aby bez konieczności edytowania każdej przesyłki wybrać parametry i kuriera zaznacz przesyłki i na dole strony wybierz i zastosuj szablon oraz przewoźnika. Zielony znaczek oznacza, że wszystkie dane zostały poprawnie zaimportowane i zlecenie jest gotowe do złożenia. Gdy upewnisz się, że wszystkie pozycje są poprawne zaznacz je. Możesz dodać swoje zamówienie do koszyka lub od razu opłacić.